Help me, help the damn world!

2008-02-12 @ 15:12:23

Så nu när det ser ut som det gör, så kan jag bara stå från mitt utkikstorn och titta ut över skiten, och kriget som pågår nedanför mig och bakom min rygg, men vad fan ska jag göra, jag ville ju inte stå där uppe från början, jag ville vara där nere, och hjälpa till i skiten och vara med i kriget, men nu får du kalla på mig, så får du tänka på mig, så ska jag svara!


Jag vet inte hur man gör, vet inte hur man ska kunna hjälpa världen!
Ibland önskar man att man kunde göra en liten del i det hela,
rädda en själ eller i värsta fall sig själv.

Jag är så jävla liten, jag är ingenting, jag är ingen, inte ens 1 på 1 miljard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: