Du & Jag / ella

2008-01-18 @ 22:01:32

 

Vi gick på en strand hand i hand.

Vi matchade du och jag, mer än ett fotbollslag, med lika skitiga matchdressar.

Men så en dag kom det en fest, det blev som ett test.

För fram till dig kom det en tjej, det blev en stor grej.

Du säger inte längre hej.

Mina tårar sprutar eld och krut, för du har gjort slut.

Mascaran rinner ner och ner, du som ändå inte ser, vilken ful rand det bler.

Men så plötsligt efter en lång tid, du kom fram till mig, du sökte frid.

Dina tårar sprutar krut och eld, för du har nu blivit smälld.

En dag kom du fram till mig, en sen...

Du sa: Jag älskar dig igen!

Jag svarade: Dra åt skogen, du är så jävla omogen, jag vill aldrig mer se dig, ta någon annan tjej och stick härifrån, vad vet jag.

Det ända jag vet, det är en hemlighet.

Stranden finns inte längre kvar, eftersom du och jag inte längre är ett par.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: