Du tror jag att skojar

2008-01-18 @ 21:18:45

Du tror att jag skojar, du tror att jag tycker detta är roligt.
Du tror att jag skojar, du tror att jag skämtar om något så viktigt
Du tror att jag skojar, du tror att jag vill bli utskrattad.

Det ända jag vill är att detta ska sluta.
Att du ska sluta krydda med kommentarer om vad du tycker, och hur du vill att allt ska vara.
Jag är inte som du vill, jag vill inte vara som du vill.

Du vill vara den du vill vara, varför är det fel om jag är den jag är då?

Jag skulle göra allt för att slippa dina ord, allt runt ditt bord.
Jag funderade på att begå mord, själmord.

Ta mitt liv, det skulle blivit ett stort kliv.
Ett kliv som jag inte orkade ta, men jag orkar inte heller med allt det du sa.

Men nu är det jag som bestämmer, bestämmer över mig själv så glad.

Du kan bara dra, dra åt helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: