Förälskelsen- av Alex.

2008-01-18 @ 22:52:37

Jag tror att jag är kär i dig
Dig som alla pratar om
Tjejen som är lika vacker som en solnedgång
Ditt hår är som solens strålar
Lika vackra som en nyutslagen blomma på vårens första dag
Dina ögon är som en brunn
När du tittar på mig
Drunknar jag
Jag drunknar
Jag kan inte simma till ytan
Din röst är lika vacker som en ängels
Den är lika ljus som solen
Den är mörk som natten

Du pratar med mig
Du skämtar med mig
Jag tror jag älskar dig

Men jag vet inte
Mitt hjärta säger att jag älskar
Men min hjärna
Den säger nåt annat
Jag litar inte på mitt hjärta
Jag kan inte lita på mitt hjärta
Hjärtats känslor är som en illusion
En lycklig illusion
Som kan bli sann
Som kan bli lögn

Hjärnan är mer sanning än illusion
Sanningen kanske är hård
Det är hårt för mitt hjärta
Men den är sann
Sanningen är hård mott mitt hjärta
Men jag kan leva med sanningen
Jag tror jag älskar dig

Av Alexander Lundgren- en vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: