Happiness, whenever wherever

2009-12-17 @ 20:34:15




Lycka

Hey Love

Lyckan har aldrig slått mig så hårt någon gång förut,
Hela världen gungar tillsammans med dig och mig, oss,
till musiken som strömmar ut ur de bastanta högtalarna.

Allt blir upp och ner,
till och med deras sura miner vänds åt motsatt riktning,
och för första gången på väldigt länge,
ler de tillbaka mot deras egna spegelbilder.

Även den förut så mörka, dystra skuggan lyser som aldrig förr,
och det gör bara tillvaron så mycket bättre.

I skuggan ser ingen, varken dig eller mig,
där kan vi för första gången se sanningen i varandras ögon.

Det finns inte någon annan i hela universum som kan störa de osynliga vågorna,
som vandrar mellan dina och mina ögon.
Det finns ingenting som kan rubba varken det vi har,
eller hur jag känner mig i just denna sekund.

Dina ögon vackra som få ser mig,
ser mig för den jag verkligen är.

Jag funderar och inser,
att detta måste vara platsen där alla vill vara,
platsen dit alla vill komma.

Vi ger och vi ger,
ingen någonsin tar,
och ingenting försvinner i tankar.

Det känns som om jag aldrig mer kommer att gråta,
inte ens fälla en ända tår på grund av dumma saker.

Kanske kommer våta, tunga droppar en dag att fallar ner för mina kinder,
men då vet jag med säkerhet varför,
det kommer att vara på grund av att du är som du är,
helt otroligt underbar!



Hey Barbie
Hi Ken
Wanna go for a ride?
Wha.. wha.. wha... whaat?

TALK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: