What would I have done without those people?

2009-12-06 @ 02:11:45

Det är sjukt att man kan må riktigt konstigt,
och hur sedan en annan människa kan dra en upp ur den mörka avgrunden igen.
Man är tillbaka på stadiga fötter och lever vidare.
Jag tycker att det är så underbart att jag har turen att ha sådana människor med mig,
de står både framför och bakom mig, de står vid min sida,
alltid när de behövs som mest.

Det är dem som vet när det är bra och när det är illa,
de vet när jag behöver hjälp,
och de vet det innan jag behöver det.
De visar mig andra sidor på problemen som jag ser,
de visar mig andra sidan vägen,
när trottoaren är blockerad.

Jag är så otroligt tacksam att det finns någon som ställer upp för mig,
det är ingenting jag någonsin kommer att ta för givet.
Det finns inga tack i världen egentligen,
det existerar bara att säga hur mycket det betyder för mig!

Jag kommer alltid att finnas här för er,
oavsett om det är på jorden,
i himmeln,
i helvetet,
det spelar ingen roll!

Tack!

Raise Raise, Rise up, let's spread some flowers and bring some happiness to this place!

Life starts when you've decided to actully live,
so pleas,
don't waste your time,
and get on with your life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: