Frustration till max

2009-11-29 @ 23:24:46

Jag har liksom insett att världen inte kommer att ändras såvida det inte sker en annan katastrof.
Tsunamin hjälpte inte människan att ändra på sig,
9 11 hjälpte människan att bli ännu mer paranoid,
vad ska då hända för att folk ska skärpa sig och insé att det finns ett problem?

Jag blir så jäva frustrerad!

Vad ska man då göra för att kunna förändra saker?
Skapa musik?
Skriva en bok?
Starta en klubb på FaceBook?

Haha, patetiskt!

Är det verkligen världen som lånar oss, eller är det vi som lånar världen?
Ja, hur är det egentligen?
Jag tror att vi måste bästämma hur det är och sedan jobba utifrån vårt beslut.

Ska man inte kunna leva utan att oroa sig för att huset inte ska finnas under hela min livstid?

Att folk inte fattar att filmer som 2012 menar att man ska skärpa sig,
istället går tydligen folk och ser filmen för att det är bra effekter, what the fuck?
Frågan är, vad ska vi göra?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: