I have not ever felt like this before

2009-11-30 @ 20:55:31

Mayday, mayday!

Ja, jag ropar fasen på hjälp,
jag behöver hjälp,
hjälp att tänka på något annat.
Jag sitter fast i ett tanketträsk,
jag sjunker och sjunker och ingen hör mitt skrik,
mina rop på hjälp suddas ut av vinden,
vinden som blåser håret i mina tårfyllda ögon.
En utav tårarna trillar ner och faller hejdlöst,
landar mitt i geggan och försvinner för all framtid,
som om den inte betydde någonting.
Som om den kommer att kommas ihåg?
Aldrig att någon annan får se mig här,
inte ens en liten snutt av bildspelet som existerar,
telepati, telepati,
hoppas att det finns,
jag tänker på dig,
jag hoppas att du vet,
du är värd alla tankar i världen,
det är alla mina du får,
jag vet att det inte är ens i närheten av det du förtjänar,
men jag vill tro att de är en bra bit på vägen.
7 dagar har en vecka,
168 timmar har en vecka
10 080 minuter har en vecka
604 800 sekunder har en vecka

Det är så länge jag ska klara mig utan dig,
det är krävande,
det är kvävande,
men jag håller ut,
jag är här och väntar på dig,
forever and ever,
en vecka
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: