If I fall, would you pick me up?

2009-11-30 @ 00:04:26

Haha, hur i helvete ska man få tiden att gå snabbare när man vill?
Hur i jävla skit ska man kunna stanna tiden när det är som bäst?

Jag hatar verkligen att sakna någonting!
Jag antar också att jag antagligen inte är ensam om faktumet.
Men fy vad jag önskar att jag var någonting övernaturligt,
någon som alltid var nöjd,
någon som hade positiv inställning till allt,
någon som inte såg Alla hinder.

Jag är så jävla bra på att... svära haha,
men jag är också så jävla bra på att se hinder med saker,
jag önskar verkligen att man tog tiden att se de globala fördelarna,
men då hade man antagligen inte varit mänsklig.

Nu
Nu har jag börjat se vad jag har,
istället för vad jag saknar.

Jag
Jag har ändrat på det som jag kan göra någonting åt,
ändrat inställning till det skit som pågår,
blundar för idioter och flörtar med underbara faktorer.
Jag speglar mig i skolsken som de bästa människorna skiner av.

Deras
Deras inställning och kunskaper försvinner inte,
ingen kommer någonsin att glömma.

Vi
Vi ska göra någonting åt skiten,
vi är bättre,
vi är bättre än när de är som mest,
utan någon som helst protest!

Konservatism
Fyfan vad jag skulle raderat en del saker
Fyfan att jag älskar min underbaraste pojkvän
Fyfan vad Jasmine är den, just det, den!
Det skulle jag aldrig vilja ta bort,
och om det är vad som krävs just nu,
att detta händer,
så är det värt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: