That is so damn right!

2009-11-30 @ 00:15:53



Jag förstår varför du är fucking weird,
det hade jag också varit om jag hade varit psykiskt sjuk!
Det är inte bara det,
jag förstår varför du beter sig som om du saknar hjärna,
det hade jag också gjort om jag inte hade haft någon,
Men också,
så förstår jag varför du beter dig som om du saknar hjärta,
det hade jag också gjort om jag inte hade kännt mig älskad.

Seems like nobody cares, what's up with the world? Feels like I'm a piece in the crowd, someone for no one, friends come and go, is that it? Though sunshine in my brain is making everyone complain, shit makes it worse, I can feel peoples middlefingers warming up to me behind my back, as I'm walking down the lonley street of faith for a better place!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: